Kennelcare

Sinds 1 januari 2023 gebruiken wij een nieuw systeem voor onze pensionopvang, Kennelcare. Hiermee kunt u zelf reserveringen maken, uw gegevens en die van uw dieren bekijken en aanpassen. En (aan)betalen via IDeal. Dit systeem zal ons werk uit handen nemen waardoor wij nog meer tijd hebben voor onze asiel- en pensiondieren.

 

Inloggen

Voor al onze bestaande klanten is reeds een account aangemaakt bij Kennelcare. Hierover heeft u op 22 december 2022 een mailing ontvangen. Inloggen gaat via dekluif.kennelcare.nl . Heeft u deze mailing niet ontvangen of bent u uw wachtwoord vergeten? Kies dan op de inlogpagina voor 'wachtwoord vergeten'. Als u met uw email adres geregistreerd staat in ons systeem ontvangt u een nieuw wachtwoord om in te loggen.

Staat u (nog) niet in ons systeem dan kunt u via dezelfde link een account aanmaken door op 'registreer hier' te klikken.
Mocht het alsnog niet lukken om in te loggen, stuurt u dan een mail naar beheer@dekluif.nl , dan helpen wij u verder. Vermeld dan wel uw naam en eventueel de naam van uw dieren zodat we u makkelijk terug kunnen vinden in het systeem.

 

Reserveringen maken

Als u bent ingelogd kunt u uw bestaande boekingen inzien (indien van toepassing), ook die u telefonisch hebt gemaakt. Ook kunt u uw dieren bekijken, toevoegen en aanpassingen doen in hun gegevens. Via de groene knop 'boeking toevoegen' kunt u een reservering aanmaken in ons systeem. U kunt voor zowel dagopvang als overnachtingen reserveringen aanmaken voor 1 of meerdere dieren.

Let op: als niet alle verplichte gegevens van een dier zijn ingevuld kan het zijn dat u zelf geen boeking kunt aanmaken. Als het aanmaken van een boeking niet lukt, wilt u dan controleren of de gegevens van uw dier(en) volledig zijn ingevuld? Als u het hebt aangevuld kunt u het nogmaals proberen.

Na het versturen van de reservering zal deze eerst door ons goedgekeurd moeten worden voordat deze definitief is. Ons streven is om dit binnen 48 uur na aanvraag te beoordelen. Van de bevestiging (of afwijzing) ontvangt u apart bericht. Als de reservering is bevestigd kunt u de (aan)betaling via IDeal doen. Hoe dit werkt is terug te vinden op de betreffende factuur.
Ook een wijziging in het verblijf kunt u zelf indienen. De wijziging zal ook apart moeten worden beoordeeld door ons.

Mocht u vragen hebben hierover, stuurt u dan een mail naar beheer@dekluif.nl , dan helpen wij u verder.